Whirlpool ARG 977/3R

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Whirlpool ARG 977/3R op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Mario1957 14-02-2011
Geschreven voor: Whirlpool ARG 977/3R

Best tevreden over deze koelkast.
Ik beb voor Whirlpool gekozen vanwege de gunstige prijs.
De indeling van de deur is zeer goed, de deur kan van boven tot onder gebruikt worden!
Binnenin is er een flessenrek onder de eerste plank, wat ons betreft mag deze blijven.
Het rek is op 3 standen te zetten(2x4,5cm. naar beneden)
OP de bovenste stand leg je er makkelijk 4 1,5- literflessen in, zelfs 4 2-literflessen passen net bij de bovenste stand.
Wij hebben het rek een stand lager gezet, zodat we op de grote flessen nog waterflesjes, bierflesjes een ketchup-fles e.d. kunnen leggen.
De bodem van de koelkast kent een opstaande rand, niet zo handig als je een van de twee groentelades naar voren trekt, de opstaande rand geeft de koelkast denk ik wel wat extra stevigheid en mocht er iets omgaan of lekken in je koelkast dan blijft je vloer in ieder geval droog.(zo laten Whirlpool)
Het vriesvak heeft normale afmetingen voor dit formaat koelkast en erg fijn is dat de bodem aan de onderkant afgerond is zodat je makkelijker iets op de plank eronder zet.
Whirlpool heeft goed over deze koelkast nagedacht!
Echter de bovenste plank is een misser van de bovenste plank, deze plank is niet verstelbaar en op zich geeft dat niets... maar de afstand tot het vriesvak is slechts elf centimeter! Een normale jampot past dus niet en staat nu een heel stuk lager mede door het geroemde flessenrek.
Was de afstand echter 13 centimeter dan had deze koelkast, wat mij betreft, minstens een NEGEN voor de indeling gekregen!!
Zelfs een potje van 14 centimeter past dan nog vooraan op de bovenste plank i.v.m. het afgeronde vriesvak.
Af en toe hoor je de koelkast uitschakelen, maar verder is hij gewoon lekker stil.
Er is nog een duurdere uitvoering, die 29Kilowatt per jaar minder verbruikt.
Ongeveer na 8 jaar heb je de meerprijs(55Euro)terugverdiend.Helaas was het prijsverschil in 2008 meer dan 80Euro zodat ik dat geld voor een zuinigere vaatwasser gebruikt heb.
Al met al heb ik alle vertrouwen in deze koelkast en dat voor een meer dan redelijke prijs.